Geen abonnementskosten, geen servicecontracten bij de betaalterminalsmyPOS hanteert een eenvoudig prijsmodel waarbij u betaalt voor wat u gebruikt. Er zijn geen abonnements-, service- of aansluitkosten. Het prijsmodel bestaat uit drie componenten:

  1. aanschaf betaalautomaat
  2. transactiekosten
  3. overboekingskosten. 

Alle acceptatiecontracten voor debit-creditcards, iDEAL en MOTO worden in één keer geregeld, er zijn geen extra kosten/abonnementen voor bijvoorbeeld bepaalde typen creditcards, fooi-functionaliteit, gedetailleerde rapportages of MOTO/pre-autorisaties.

Drie componenten van de prijsstelling

1. Aanschaf betaalautomaat

Echte, robuuste volwaardige mobiele betaalterminal met simkaartU betaalt eenmalig een bedrag voor de aanschaf van de betaalautomaat in onze webshop. Bij een betaalautomaat krijgt u standaard 1 jaar omruil-garantie en een data-simkaart met een onbeperkte data-bundel. Er zijn geen verdere kosten.

Volledig overzicht van de myPOS pinautomaten.

De omruil-garantietermijn van een myPOS betaalterminal kunt u verlengen naar twee jaar voor slechts € 59. Mocht uw betaalterminal in het tweede jaar defect raken dan ruilen we deze om. De superservice (updates, remote onderhoud, ondersteuning per telefoon, mail en chat) blijft tijdens de gehele levensduur van de betaalterminal gratis.

2. Variabel of vast transactietarief

U kunt zelf kiezen welke van de twee tariefstructuren u per betaalterminal ingesteld wilt hebben. We hebben een vast of een variabel transactietariefU kunt kiezen uit twee tariefstructuren. De eerste is dat u voor 'pin-transacties' (debit-cards) een vast bedrag betaalt (vanaf 13 cent per transactie)Creditcardtransacties rekent u af tegen een variabel tarief afhankelijk van de creditcardmaatschappij. De tweede tariefstructuur is dat u de debit- en creditcards - in de mix - tegen een vast laag percentage door myPOS laat verwerken.

3. Bankoverschrijving

Vanuit het myPOS-account kunt u naar een willekeurige IBAN bankrekening in Europa voor € 3 overboeken. De overboeking zelf kan maximaal € 25000 groot zijn.Geaccepteerde bedragen worden 24 uur per dag, 7 dagen per week direct bijgeschreven in uw myPOS-account. Doordat myPOS de geaccepteerde bedragen direct bijschrijft wordt een groot gedeelte van uw omzet voorgefinancierd. Als vergoeding voor deze voorfinanciering wordt een vergoeding van € 3 per bankoverschrijving (maximaal bedrag per overschrijving € 25.000) in rekening gebracht.

U kunt naar eender welke bankrekening in een SEPA-land overboeken. Het hoeft dus niet persé uw (zakelijke) bankrekening te zijn.

 

Waarom rekent myPOS overboekingskosten?

Geaccepteerde bedragen worden 24 uur per dag, 7 dagen per week direct in uw account bijgeschreven. Banken en creditcardmaatschappijen hebben een aantal dagen tot weken (bij creditcards) nodig om een transactie helemaal af te wikkelen. Bedragen komen dus op verschillende momenten bij myPOS binnen (dagen tot weken later). Doordat myPOS direct uitbetaalt schiet deze het geld eigenlijk aan u voor. De € 3 overboekingskosten zijn een vergoeding voor deze voorfinanciering.

 

Eenvoudig prijsmodel van myPOS: aanschaf betaalterminal, transactiekosten en overboekingskosten

Vragen?

Wilt u meer weten over het eenvoudige prijsmodel? Hebt u nog andere vragen? Aarzel dan niet en neem contact met ons op 013 7820990 op maandag tot en met zaterdag van 9:00 tot 18:00.

bel 013 7820990