We hanteren een eenvoudig prijsmodel waarbij u betaalt voor wat u gebruikt. Wij hanteren geen abonnements-, service- of aansluitkosten. Ons prijsmodel bestaat uit drie componenten: aanschaf betaalautomaat, transactiekosten en overboekingskosten. 

Alle acceptatiecontracten voor debit-creditcards, iDEAL en MOTO worden in één keer geregeld, we hebben geen extra kosten/abonnementen voor bijvoorbeeld bepaalde typen creditcards, fooi-functionaliteit, gedetailleerde rapportages of MOTO/pre-autorisaties.

 

Eenvoudig prijsmodel van myPOS: aanschaf betaalterminal, transactiekosten en overboekingskosten

Toelichting prijsstelling

1. Aanschaf betaalautomaat

Echte, robuuste volwaardige mobiele betaalterminal met simkaartU betaalt een eenmalig bedrag voor de aanschaf van een betaalautomaat. Er is keuze uit modellen met of zonder bonprinter. Alle door ons geleverde betaalautomaten werken volledig zelfstandig zonder aparte app en zijn voorzien van een gratis data SIM. Hiermee kunt u altijd en overal betaalkaarten accepteren.

In onze uitgebreide beschrijving staan overzichtelijk alle specificaties en mogelijkheden van onze betaalautomaten. De garantietermijn van een myPOS betaalterminal kunt u verlengen naar twee jaar voor slechts € 59. Mocht uw betaalterminal in het tweede jaar defect raken dan ruilen we deze om.

2. Transactiekosten

U kunt zelf kiezen welke van de twee tariefstructuren u per betaalterminal ingesteld wilt hebben. We hebben een vast of een variabel transactietariefBij ons geen transactiebundels of abonnementen, u betaalt alleen voor elke succesvolle transactie. Gebruikt u de automaat een seizoen niet? Dan heeft u dus ook geen kosten. Voor pinpasbetalingen van Maestro hebben we een extra voordelige vaste toeslag van 25 tot 13 cent per transactie. Belgische ondernemers betalen voor Bancontact tussen de € 0,08 en € 0,25 per transactie. Creditcardbetalingen accepteert u tegen een variabele toeslag afhankelijk van het kaarttype. We hebben hiervoor een mooi overzicht gemaakt met alle pinpassen en creditcards die u kunt accepteren.

3. Overboekingskosten

Inkomende betalingen worden 24 uur per dag, 7 dagen per week onmiddellijk bijgeschreven in uw myPOS account. Wanneer en hoeveel u overboekt heeft u volledig in eigen hand. Voor bankoverschrijvingen vanaf uw myPOS account betaalt u 3 euro per overschrijving (overschrijving kan maximaal € 25.000 groot zijn per overschrijving).

Ook hier weer geldt, u betaalt alleen voor verbruik. De meeste klanten boeken wekelijks of maandelijks bedragen over naar hun bankrekening(en). Het myPOS account is een krachtige en veelzijdige oplossing.

Daarnaast heeft u de mogelijkheid om een of meerdere creditcards aan uw myPOS-account te koppelen. U kunt met deze zakelijke creditcards wereldwijd betalen. De bestedingslimiet van deze creditcards is gelijk aan uw myPOS tegoed. 

Waarom rekenen wij overboekingskosten?

Geaccepteerde worden 24 uur per dag, 7 dagen per week onmiddellijk in uw account bijgeschreven. Banken en creditcardmaatschappijen hebben een aantal dagen tot weken (bij creditcards) nodig om een transactie af te wikkelen. Doordat myPOS direct uitbetaalt schiet deze het geld eigenlijk aan u voor. 

De 3 euro overboekingskosten zijn een compensatie voor deze voorfinanciering.   

Vragen?

Wilt u meer weten over het eenvoudige prijsmodel? Hebt u nog andere vragen? Aarzel dan niet en neem contact met ons op 013 7820990 op maandag tot en met zaterdag van 9:00 tot 18:00.

bel 013 7820990