Eenvoudige prijsstelling

Het prijsmodel van myPOS is eenvoudig en waarbij u betaalt voor wat u gebruikt. Het basisprincipe is dat er geen abonnements-, service- of aansluitkosten zijn. Het prijsmodel bestaat uit drie componenten:

Alle acceptatiecontracten voor pinpassen, creditcards, iDEAL en MOTO worden in Ć©Ć©n keer geregeld. Er zijn geen extra kosten of abonnementen. Ook voor het gebruik van de fooi-functionaliteit, de business debitkaart, gedetailleerde rapportages of MOTO/pre-autorisaties betaalt u niks extra.

Wilt u alleen gebruik maken van onze PSP-diensten om betalingen op uw website mogelijk te maken dan hoeft u geen betaalterminal aan te schaffen. U vindt alles hierover in uw myPOS account.

Abonnementen kennen we alleen voor bepaalde uitgebreide diensten zoals de exclusieve myPOS business debitkaarten of voor ons factureringssysteem

U kunt een tariefkraker permanent of tijdelijk alleen voor bepaalde drukke periodes inzetten. Voor een aantrekkelijk maandelijks bedrag accepteert u tegen zeer lage transactiekosten. Deze tariefkrakers kunt u maandelijks aan- of uitzetten.

De drie componenten van de prijsstelling

myPOS smartphone

1. Aanschaf Betaalterminal

Voor elke branche en type bedrijf hebben wij een geschikte betaalterminal. We hebben eenvoudige betaalterminals zonder bonprinter en slimme betaalterminals met ingebouwde bonprinterr, touchscreen en handige apps.

Standaard bij elke betaalterminal

  • Simkaart met een onbeperkte databundel.

  • Netvoedingsadapter met laadkabel

  • Garantietermijn van 1 jaar

  • Gratis levenslange updates & service ondersteuning.

myPOS devices

U betaalt eenmalig een bedrag voor de aanschaf van de betaalterminal in onze webshop. Bij een betaalterminal krijgt u standaard 1 jaar garantie en een grats data simkaart met onbeperkte databundel. Er zijn geen verdere kosten verbonden aan het apparaat.

De garantie van een myPOS betaalterminal kunt u met Ć©Ć©n of twee jaar verlengen. Mocht uw betaalterminal in het tweede of derde jaar defect raken dan ruilen we deze om. De superservice (updates, remote onderhoud, ondersteuning per telefoon, mail en chat) blijft tijdens de gehele levensduur van de betaalterminal gratis.

2. Transactietarief

U kunt zelf kiezen welk prijsmodel het beste bij uw bedrijf past. Switchen tussen beide prijsmodellen mag altijd. De pintransactie kost tussen de ā‚¬ 0,06 en ā‚¬ 0,25.

We hebben hiervoor twee opties:

Bij de eerste optie is het transactietarief afhankelijk van het totaal aantal transacties per maand in het myPOS account (en niet per betaalterminal). Afhankelijk van het totaal aantal transacties in een maand valt u in een bepaalde staffel.

U hoeft het aantal transacties maar Ć©Ć©n keer te behalen, u gaat nooit terug naar een hoger transactietarief. Mocht u een keer een rustigere maand hebben of seizoensgebonden zijn, blijft u op hetzelfde lage transactietarief.

De transactiekosten voor Nederlandse pinpassen met het logo van Maestro, VPAY, debit Mastercard en Visa debit bestaan uit drie staffels:

  • Standaard

    ā‚¬ 0.25

    Per transactie

  • > 150 transacties

    ā‚¬ 0.17

    Per transactie

  • > 500 transacties

    ā‚¬ 0.13

    Per transactie

Bij de tweede optie gebruikt u onze tariefkrakers om de transactiekosten voor Nederlandse pinpassen met het logo van Maestro, VPAY, debit Mastercard en Visa debit nog verder te verlagen.

Een tariefkraker kunt u op een willekeurige dag in laten gaan. De looptijd is minimaal Ć©Ć©n maand en wordt maandelijks gefactureerd en geĆÆncasseerd van het myPOS account. Er is geen opzegtermijn, u kunt de tariefkraker na de eerste maand dagelijks stopzetten. U zit dus niet vast aan een abonnement, contract of gedwongen verplichtingen. Het enige is dat er geen pro-rata creditering plaats vindt op al geĆÆncasseerde kosten.

We hebben voor de Nederlandse pinpassen drie tariefkrakers:

  • Bij een maandbedrag van ā‚¬ 25 bedragen de transactiekosten voor Nederlandse pinpassen

    ā‚¬ 0.10

    U kunt dit tarief op maximaal 3 terminals in uw account instellen.

    3x
  • Bij een maandbedrag van ā‚¬ 49 bedragen de transactiekosten voor Nederlandse pinpassen

    ā‚¬ 0.08

    U kunt dit tarief op maximaal 5 terminals in uw account instellen.

    5x
  • Bij een maandbedrag van ā‚¬ 99 bedragen de transactiekosten voor Nederlandse pinpassen

    ā‚¬ 0.06

    U kunt dit tarief op maximaal 10 terminals in uw account instellen.

    10x

Credit cards en Online betalingen

U kunt op uw betaalterminal de meest gangbare creditcards accepteren. Voor PSP diensten wijken de creditcardtarieven iets af. Dit heeft te maken met de veiligheid, betalingen op een betaalterminal zijn namelijk veiliger.

Het transactietarief onderscheidt zich ook op het land van afkomst. De afhandelingskosten van bijvoorbeeld Amerikaanse creditcards zijn fors hoger voor myPOS dan Nederlandse creditcards.

Fysieke betalingen

  • Europese Unie/EER
    consumenten betaalkaarten

    1.75% + ā‚¬ 0.05

    Per transactie

    Rest van de wereld
    consumenten- en zakelijke kaarten

    2.85% + ā‚¬ 0.05

    Per transactie

  • Europese Unie/EER
    consumenten betaalkaarten

    1.75% + ā‚¬ 0.05

    Per transactie

    Rest van de wereld
    consumenten- en zakelijke kaarten

    2.85% + ā‚¬ 0.05

    Per transactie

  • Voor transacties onder ā‚¬ 10

    ā‚¬ 0.08

    Per transactie

    Voor transacties vanaf ā‚¬ 10

    ā‚¬ 0.25

    Per transactie

  • American Express

    2.45% + ā‚¬ 0.05

    Per transactie

  • JCB

    2.85% + ā‚¬ 0.05

    Per transactie

  • Union Pay

    2.85% + ā‚¬ 0.05

    Per transactie

  • Apple Pay, Google Pay

    Varieert.

    afhankelijk van pinpas of creditcard koppeling aan je e-wallet

Online betalingen - Betaalverzoeken - MOTO

  • Flag nl

    Nederlandse en Europese
    consumenten debit kaarten

    1.20% + ā‚¬ 0.20

    Per transactie

    Flag nl

    Nederlandse en Europese
    consumenten creditcards

    1.75% + ā‚¬ 0.20

    Per transactie

    Europese Unie/EER
    zakelijke kaarten
    2.75% + ā‚¬ 0.20

    Per transactie

    Rest van de wereld
    consumenten- en zakelijke kaarten
    2.75% + ā‚¬ 0.20

    Per transactie

  • Flag nl

    Nederlandse en Europese
    consumenten debit kaarten

    1.20% + ā‚¬ 0.20

    Per transactie

    Flag nl

    Nederlandse en Europese
    consumenten creditcards

    1.75% + ā‚¬ 0.20

    Per transactie

    Europese Unie/EER
    zakelijke kaarten
    2.75% + ā‚¬ 0.20

    Per transactie

    Rest van de wereld
    consumenten- en zakelijke kaarten
    2.75% + ā‚¬ 0.20

    Per transactie

  • American Express

    2.35% + ā‚¬ 0.20

    Per transactie

  • JCB

    2.75% + ā‚¬ 0.20

    Per transactie

  • Bancontact

    ā‚¬ 0.50

    Per transactie

  • iDEAL

    ā‚¬ 0.30

    Per transactie

  • MO/TO transacties via de Virtual Terminal-applicatie

    Online transactiekosten+ 0.5%

    Per transactie

3. Bankoverschrijving

Vanuit het myPOS-account kunt u naar een willekeurige IBAN bankrekening in Europa geld overboeken. Het maximumbedrag per overboeking is ā‚¬ 25.000. De overboekingskosten bedragen ā‚¬ 3 per overboeking. Geaccepteerde bedragen worden 24 uur per dag, 7 dagen per week direct bijgeschreven in uw myPOS-account.

U kunt naar iedere bankrekening in een SEPA-land geld overboeken. Het hoeft dus niet persƩ uw eigen (zakelijke) bankrekening te zijn.

De meeste klanten boeken wekelijks of maandelijks tegoeden over. Mocht u om bedrijfstechnische redenen vaker over moeten boeken dan kunt u contact met ons opnemen voor een lager bankoverschrijvingstarief.

SEPA Transfer

ā‚¬ 3

Per transfer
(maximale bedrag per transfer: ā‚¬25,000)

myPOS laptop

Waarom rekent myPOS overboekingskosten?

Geaccepteerde bedragen worden 24 uur per dag, 7 dagen per week direct in uw account bijgeschreven. Banken en creditcardmaatschappijen hebben een aantal dagen tot weken (bij creditcards) nodig om een transactie helemaal af te wikkelen. Bedragen komen dus op verschillende momenten bij myPOS binnen (dagen tot weken later).

2-3