5 tips voor een betere klantervaring

5 tips voor een betere klantervaring

Het blijft een uitdaging om klanten voor u te winnen en te behouden voor langere tijd. Consumenten vinden een ‘echte’ ervaring nog steeds erg belangrijk. Ook voor het werven en behouden van uw klanten is het belangrijk dat uw praktijk, café, beautysalon of winkel en alle zaken daar omheen zorgen voor de juiste klantervaring. We geven u 5 tips voor een betere klantervaring.

1. Website 

Als u een website heeft voor uw pedicure praktijk, beautysalon, winkel of café is het belangrijk dat deze de juiste uitstraling heeft die gericht is op de doelgroep die u als klant heeft. Daarnaast moet de gebruikerservaring van de website goed zijn. Zorg er bijvoorbeeld voor dat uw contactgegevens goed vindbaar zijn via de website en dat bijvoorbeeld het maken van een afspraak in uw pedicure praktijk of beauty salon gemakkelijk wordt. Café's en restaurant kunnen bijvoorbeeld hun menu online zetten.

2. Prijs 

De prijs van is van invloed op de aankoopbeslissing. U kunt winst boeken als u de consument scherpere prijzen aanbiedt dan uw concurrent.

3. Verzamelen van persoonlijke informatie

Zodra u persoonlijke informatie van uw klanten gaat verzamelen, kunt u uw klanten nog beter benaderen. Met bepaalde kennis zoals leeftijd en geslacht kunt u speciale aanbiedingen bieden en zal uw aanbod gepersonaliseerd worden. Als u ook e-mailadressen verzameld, kunt u om de bepaalde tijd een e-mail versturen naar uw klantenbestand met speciale promoties en/of acties. Zo zorgt u ervoor dat uw klanten zich weer eerder zullen vertonen in uw winkel, café, salon of pedicure praktijk.

4. Een fijne omgeving

Een fijne omgeving is belangrijk voor de juiste klantervaring. Weet welke doelgroep u heeft en zorg ervoor dat uw winkel of café deze doelgroep aanspreekt. Bij een pedicure praktijk of beautysalon is het natuurlijk belangrijk dat uw klanten comfortabel kunnen zitten, maar ook de aankleding van uw praktijk doet een hoop voor de klantervaring. Stal bijvoorbeeld producten uit die u gebruikt en die ook aangeschaft kunnen worden door uw klanten.

5. Pinautomaat

Met de mogelijkheid om te kunnen betalen via pinnen, wint u een groot deel aan klantervaring. Tegenwoordig kun je bijna op iedere plek pinnen en voor consumenten is dit de normaalste zaak van de wereld. De myPOS mobiele pinautomaten van mijnPIN zijn uitgerust met verschillende, draadloze verbindingsmogelijkheden zoals een simkaart en Wifi. U kunt alle mogelijke pinpassen en creditcards accepteren (chip én contactloos). Uw klanten hoeven geen contant geld meer mee te nemen en zullen ook sneller en gemakkelijker extra producten aanschaffen.

Bij myPOS betaald u de laagste transactiekosten van €0,25 of 1,8%. De toestellen werken zonder dat er een app of andere software is vereist en het bedienen van de mobiele pinapparaten is zeer eenvoudig. Er is keuze uit verschillende mobiele pinautomaten, allemaal standaard voorzien van een simkaart en eventueel een bonprinter. Bekijk hier het aanbod.

Reacties

Wees de eerste om te reageren...

Laat een reactie achter
* Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
* Verplichte velden

Beste mobiele contactloze betaalterminal

Geen contracten, geen abonnementen, betaal alleen bij gebruik

Directe uitbetaling

Alle betaalkaarten: Maestro, Bancontact, VPAY, MasterCard, Visa, JCB, UnionPay

Design by Crivex | © 2017 Heights Payments Terminals B.V. – Geautoriseerde importeur en distributeur van de myPOS producten van myPOS Europe Ltd.

Het myPOS-pakket en het online betaalplatform worden gepromoot en beheerd door myPOS Europe Ltd in Londen. De betaaldiensten en betaalrekeningen voor elektronisch geld voor EEA-landen worden geleverd door aangewezen banken of elektronisch geldinstellingen met vergunning.
myPOS package and platform are promoted and operated by myPOS Europe Ltd, London, UK. The payment services and accounts for e-money for EEA countries are provided by designated licensed banks or e-money institutions.