Referentienummer bij een transactie

Referentienummer bij een transactie

Het afletteren of de reconciliatie wordt met myPOS super-eenvoudig. Bij iedere transactie kunt u voortaan een referentienummer meegeven. Dit referentienummer kan een factuurnummer, reserveringsnummer of producnummer zijn.

In uw myPOS account kunt u eenvoudig op dit referentienummer zoeken. Bij iedere transacties staat dit referentienummer vermeld. Zo weet u precies van wie dit bedrag is. Het referentienummer wordt ook getoond in de rapportages.

De referentie-optie zit in de update die de komende paar dagen over alle betaalautomaten wordt uitgerold.

Hoe zet u de referentiefunctie aan?

  1. Ga naar de instellingen en selecteer de optie Transactieconfiguratie.
  2. Selecteer de optie Referentie.
  3. U kunt nu de optie Referentie aanzetten.
  4. Kies een van de labels zoals factuurnummer, reserveringsnummer of ProductID.

Handleiding

We hebben een handleiding gemaakt. Deze kunt u hier downloaden.

Reacties

Wees de eerste om te reageren...

Laat een reactie achter
* Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
* Verplichte velden

Beste mobiele contactloze betaalterminal

Geen contracten, geen abonnementen, betaal alleen bij gebruik

Directe uitbetaling

Alle betaalkaarten: Maestro, Bancontact, VPAY, MasterCard, Visa, JCB, UnionPay

Design by Crivex | © 2017 Heights Payments Terminals B.V. – Geautoriseerde importeur en distributeur van de myPOS producten van myPOS Europe Ltd.

Het myPOS-pakket en het online betaalplatform worden gepromoot en beheerd door myPOS Europe Ltd in Londen. De betaaldiensten en betaalrekeningen voor elektronisch geld voor EEA-landen worden geleverd door aangewezen banken of elektronisch geldinstellingen met vergunning.
myPOS package and platform are promoted and operated by myPOS Europe Ltd, London, UK. The payment services and accounts for e-money for EEA countries are provided by designated licensed banks or e-money institutions.