Home » Verzenden & retourneren

Verzenden & retourneren

VERZENDING VIA POSTNL

mijnPIN verstuurt voornamelijk de pakketten met PostNL. Wij streven ernaar uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden onder de volgende voorwaarden:

  • Verzending binnen drie werkdagen.
  • Bezorging vijf dagen per week, van dinsdag tot en met zaterdag.
  • Gratis tweede leveringspoging bij niet-thuis-zijn.
  • Wanneer aflevering niet mogelijk is dan laat PostNL een afhaalbericht achter in uw brievenbus.
  • U kunt online uw zending volgen of een andere afspraak maken met behulp van de traceercode.
  • Heeft u geen traceercode (meer) dan kunt u ons bellen op 013-7820990, optie 2.

VERZENDING VIA DHL

  • Verzending binnen drie werkdagen.
  • Bezorging vijf dagen per week, van maandag tot en met vrijdag.
  • Gratis tweede leveringspoging bij niet-thuis-zijn.
  • Wanneer aflevering niet mogelijk is dan laat PostNL een afhaalbericht achter in uw brievenbus.
  • U kunt online uw zending volgen of een andere afspraak maken met behulp van de traceercode.
  • Heeft u geen traceercode (meer) dan kunt u ons bellen op 013-7820990, optie 2.

VERZENDKOSTEN

  • Verzendkosten binnen Nederland € 5,74 exclusief BTW per bestelling (gratis verzending vanaf € 250,00 exclusief BTW).
  • Verzendkosten naar België € 9,95 exclusief BTW per bestelling.
  • Verzendkosten buiten Nederland/België: € 24,95 per bestelling.

DEELLEVERING

Meerdere artikelen in een bestelling worden mogelijk in delen geleverd. Hiervoor brengen wij geen extra verzendkosten in rekening. De leverstatus kunt u volgen door in te loggen op uw account.

VERTRAAGDE LEVERING

Bij een leververtraging nemen wij binnen 3 werkdagen contact met u op.

NIET LEVERBARE ARTIKELEN

Indien een artikel onverhoopt niet leverbaar is dan berichten wij u hierover binnen 5 werkdagen. Het betaalde bedrag maken wij dan binnen 14 dagen over op uw rekening.

RETOURNEREN

Gekochte artikelen kunnen uiterlijk binnen 14 dagen na aflevering worden geretourneerd of geruild. Na deze termijn is ruil of retourneren niet meer mogelijk en is de koop definitief. Wilt u een artikel retourneren of ruilen dan verzoeken wij u dit via uw account binnen drie dagen na levering aan ons kenbaar te maken. Na het verstrijken van de drie dagen, vervalt deze mogelijkheid. 

RUIL- EN RETOURPROCEDURE

Het proces is eenvoudig en bestaat uit 4 stappen:

  • Stuur een email naar info@mijnpin.nl
    Vermeld in uw emailbericht uw bedrijfsnaam en het serienummer of serienummers van de producten die u wilt ruilen of retoursturen.
  • U ontvangt een bevestiging van mijnPIN. Het kan ook zijn dat u nadere instructies ontvangt.
  • U verstuurt het apparaat naar mijnPIN.
  • de verzendkosten zijn voor uw rekening.
  • mijnPIN vervangt de producten of crediteert de bestelling.

Heeft u de terminal al gedeactiveerd? Dit kunt u doen door op het tabblad DEVICES te klikken, en vervolgens de menu-optie SETTINGS te selecteren. Bij de getoonde terminal staat een link SETTINGS, klik vervolgens op de statusregel op de link RESET. De de-activatiecode die u op het scherm ziet, dient u in te voeren op de terminal.

U dient de betaalautomaat, lader, boekjes, stickers en creditcard in de originele doos te verpakken (waarop het serienummer aan de onderkant vermeld staat). Verpak deze zending en lever het in bij uw vervoerder. Retour-producten worden niet door ons opgehaald en wij verstrekken geen retourlabels. Het retouradres is:

RETOURADRES

Heights myPOS
t.a.v. Retouren
Tivolistraat 50
5017 HR TILBURG
NETHERLANDS 

Zodra we de terminal ontvangen en geïnspecteerd hebben, ontvangt u van ons een bevestiging per email. Na correcte ontvangst van de retour-producten wordt het aankoopbedrag, exclusief verzendkosten, uiterlijk binnen 14 dagen op uw rekening overgemaakt. Bij ruil van een artikel neemt mijnPIN éénmalig de verzendkosten van het opnieuw te versturen artikel en/of artikelen voor haar rekening.

RUIL- EN RETOURVOORWAARDEN

De volgende voorwaarden gelden voor het ruilen of retourneren:

  • Retourneren uitsluitend per post en binnen 14 werkdagen na leverdatum.
  • Er is niet geprobeerd een gebrek te herstellen. Alle veiligheidsstickers zijn niet beschadigd.
    Schroef onder geen beding een betaalautomaat open. De betaalautomaat heeft een interne beveiliging en maakt zichzelf voor altijd onbruikbaar. 
  • De originele onderdelen zitten allemaal in de doos.
  • Het artikel zit in de originele verpakking.
  • Het verzendrisico en de kosten van het retourneren zijn voor de koper. mijnPIN adviseert u om de retourzending aangetekende per post te versturen.
  • Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden niet door ons aangenomen.
  • In geval van product- en/of leverfouten zijn de kosten van het retour-zenden voor rekening van mijnPIN. Deze kosten worden achteraf aan u vergoed.
  • Product- en/of leverfouten dienen binnen 3 dagen na levering met omschrijving aan ons gemeld te worden per e-mail.
  • Indien niet aan onze ruil- en retourvoorwaarden zijn voldaan, behouden wij het recht om zendingen aan u terug te sturen en bij u de verzendkosten in rekening te brengen. 

Beste mobiele contactloze betaalterminal

Geen contracten, geen abonnementen, betaal alleen bij gebruik

Directe uitbetaling

Alle betaalkaarten: Maestro, Bancontact, VPAY, MasterCard, Visa, JCB, UnionPay

Design by Crivex | © 2017 Heights Payments Terminals B.V. – Geautoriseerde importeur en distributeur van de myPOS producten van myPOS Europe Ltd.

Het myPOS pakket en het online betaalplatform worden gepromoot en beheerd door myPOS Europe Ltd. in Londen, Groot-Brittannië. De financiële diensten en accounts voor EEA landen worden verzorgd door Satabank PLC, een kredietinstelling onder toezicht van de Maltese Financiële Toezichthouder en geregistreerd bij de Europese Bankautoriteit (EBA).

myPOS Package and online payment platform are promoted and operated by myPOS Europe Ltd, London, United Kingdom. Financial services and accounts for EEA countries are provided by Satabank plc (www.sata.bank), credit institution licensed by MFSA, Malta and registered in the European Banking Authority.